beelog hobbyku . tak terima tempahan org jauh jauh. hanya untuk paparan buat masa sekarang . :)

lanun dan kawan kawannya

assalamualaikum .

lama betul x jenguk sini .

ehem , kemaren dan harini tetiba aku jadi rajiin telebih untuk buat benda alah ni . 

soooo nilah hasil dia


domo gergasi .ni ayie punya, dia berbesar hati nak menyokong sepenuhnya perniagaan aku. agak agak nak bagi harga berapa ni ? hahaha . kejam gila kawan kann . beruang dengan hati tuu still available.


aiskrem lanun bersama isterinya , sedang menikmati watemelon yang freshh mungkin . haha . tembikai yg kecik tuu aku punya sebab abang aku yg buat tapi aku yg jahit okee . then yg tengah tuu mak aku punya dan yang besaq sekali tuu single lagi . buah labu kat belakang tu pon available lagi. hahaha



dalam banyak banyak craft aku paling suka buat brooch. sebab x renyah sangat. haha . 
brooch N tu available agi then yg dinosor tu dinoo punya . dia punya design sendiri XD
 

 tembikai atau org klate panggil timun merah ~


lanun dan siteriinya


ok aku cakap available sbb xdek pemilik lagi 
tapiii
aku nak jual dekat kawan kawan terdekat aja . sebabbbb payah nak post post ni , xkan nak guna pos laju kot kalau pesan 2 3 barang baru berapa ringgit . harga pos laju pon mahal lagi . haha . guna pos biasa ? x berani tanggong risiko sebab dah penah buat dan x sampai ke orang yg pesan . sedihhhhh kotttt . rugi gituu ja . sob sob .

oklah salam satu dunia. XD

 

2 comments:

nonorm said...

hantaq mai kat aq satu.. oppssss lupa aq dok sarawak.. heheheheeeeee

ezzati hamid said...

ala macam la hg dok sana teruih kaan . kalau hg nak . nanti gitau laa . cuti lelama nanti aku boleh buat . hantaq kedah XD