beelog hobbyku . tak terima tempahan org jauh jauh. hanya untuk paparan buat masa sekarang . :)

brooch dan kicin

assalamualaikum .
harini nak upload lagi feltcraft yang aku sempat siapkan . hihi . ni semua dari tempahan kawan kawan adik aku dan ada lagi yang depa tempah tapi aku tak dapat nak siapkan sebab barang tak cukop . fiber yang nak sumbat dalam perot feltcraft tu dah habih dan button pon T.T hmm so kena tunggu aku jelajah A to Z lagi la nampaknya . jauh tempat tu jadi aku taktau nak boleh p sana bila ,

sekarang upload gambo dekat fb , ada jugakla yang tempah tapi barang tak cukop la sayang dan dan malasnya nak p pejabat pos . hmm just wait sat nah , i will do it later :)


kapkek . asainya nak buat kapkek last last kek cawan ada (@#%%) , aiskrem ada . cendawan pon ada . HAHAHA . sempoi dak ?



keronsang lagi . tapi yang ni aku hancurkan dia sebab sebab nampak macam buruk . HAHAHA . sedih dak dengaq ? T.T


loli punya badan .

loli punya kaki .
ha camtula cara nak buat dia , firts potong dua keping bentuk yang sama , pastu camtumkan dia dengan menjahit insang pari :) tapi tapi janganla kedekut benang cam minah tuu , jahit sekerat dah tebengkalai . hihi


lolipop . loli ni kecik ja tapi nak pengsan jugakla buat ni


bunga patrik pon ada :)


s for sarah . tapi aku buat lain untuk budak ni sebab kesian dia dapat s kecik padahai hurup lain yg aku buat semua beso beso :) nanti dah siap segala bagai aku upload lain 


ni yang dh siap packing . :) , rasa best dan lega like terbang di atas awan macam goku ja bila tengok hasil yang kita buat sendiri . kan kan

No comments: